E caratteristiche di a piastra di coda di l'automobile è a prospettiva di u mercatu

Funzioni è operazioni
U piattu di coda hè stallatu in u camion è una varietà di coda di veiculi sigillati di un equipamentu di carica è scaricamentu di trasmissione idraulica, chì ùn pò micca solu esse aduprata per carricà è scaricate e merchenzie, ma pò ancu esse aduprata cum'è a porta posteriore di u furgone, cusì hè di solitu chjamatu u piattu di coda.

U funziunamentu di a piastra di coda hè assai simplice, solu una persona attraversu u buttone elettricu per cuntrullà i trè elettromagneti "on" o "off", pò ottene diverse azzioni di a piastra di coda, compie a carica è scaricamentu di e merchenzie, ponu bè scuntrà. i bisogni di i clienti, da accolta senza precedente.

Inoltre, per via di u disignu unicu di u dispusitivu, hè ancu utilizatu cum'è un tavulu di ponte.Quandu u fondu di u compartmentu di a vittura hè più altu o più bassu di a piattaforma di carica, è ùn ci hè micca altru equipamentu di carica è scaricamentu, a piattaforma di cuscinetti pò esse custruita nantu à a piattaforma di carica, furmendu un "ponte" unicu, cù un carrettu elevatore manuale pò esse cumpletu puntuale. a carica è u scaricamentu di merchenzie.Questu hè cruciale.

Caratteristiche strutturali di a piastra di coda di trasmissione à cinque cilindri
Attualmente, ci sò 3 ~ 5 pruduttori di piastra di coda in Cina.A struttura di a "piastra di coda di cinque cilindri" cuncepita è fabricata da Foshan Sea Power Machinery Co., LTD.hè introduttu cusì:

Struttura
U piattu di cuda hè cumpostu di: piattaforma di cuscinetti, mecanismu di trasmissione (cumpresu cilindru di elevazione, cilindru di chjusu, cilindru di rinfurzà, cuscinettu d'acciaio quadratu, bracciu di elevazione, etc.), paraurti, sistema di pipeline, sistema di cuntrollu elettricu (cumpresu scatula di cuntrollu elettricu fissu è filu). controller), fonte d'oliu (cumpresu mutore, pompa d'oliu, diverse valvule di cuntrollu idraulicu, tank d'oliu, etc.).

Funzioni uniche
A causa di a piattaforma di cuscinettu hè una struttura di cunea, dopu à l'atterrissimu horizontale, ci vole à esse una azzione di prua, cusì chì l'atterrissimu di punta di piastra, in modu di facilità u carrettu elevatore manuale è altre mani push (pull) equipaggiu nantu è fora di u cuscinettu. piattaforma.

Attualmente, ci sò quattru tippi di modi di testa bassu (elevatore) cumunimenti usati in a piastra di coda, è a struttura di a piastra di coda prodotta da diversi fabricatori hè diversa.

Modu di trasmissione
L'attrezzatura usa a batteria di a vittura cum'è fonte di energia, a trasmissione di u mutore DC per trasferisce u modu di trasmissione di carica, da una pompa d'oliu d'alta pressione di u motoru DC, è dopu a valvula solenoide per cuntrullà u muvimentu di u cilindru idraulicu, per guidà u muvimentu di i quattru. miccanisimu ligame, cusì chì a piattaforma cuscinetti à compie u risurrezzione, falà è apre, chjude è altre azzione.

Meccanismu di sicurità
Perchè a piastra di coda hè stallata in a parte posteriore di u veiculu è seguite u veiculu per spustà l'equipaggiu, per assicurà a sicurezza di guida è l'equipaggiu di prutezzione, deve esse un dispositivu d'avvertimentu è un dispositivu di sicurezza, a piastra di coda ùn hè micca installata solu in u spinu. di e bandiere di sicurezza di a piattaforma di cuscinetti, piastra d'avvertimentu riflettente, catena di sicurezza anti-skid.

Quandu a piattaforma di trasportu hè in una pusizione horizontale, hè solu una linea in un locu à 50 m di distanza, chì hè assai difficiule di truvà.Quandu u veiculu daretu hè guidatu à 80 km à l'ora, l'accidenti sò faciuli.Dopu chì i bandieri di sicurità sò stallati, i bandieri s'inclinanu à a piattaforma di trasportu in un statu di Angulu drittu da a so propria gravità.Dui bandieri di sicurità ponu esse vistu da un locu distante per avvistà a ghjente è ghjucanu un grande rolu in a prevenzione di accidenti di collisione di u veiculu dopu.

A funzione di l'avvertimentu riflettente hè chì u bordu riflettente installatu nantu à i dui lati di a piattaforma di trasportu hà una funzione riflettente, soprattuttu in a guida di notte, per mezu di l'irradiazione di lampade, si trova in u fronte luntanu, micca solu per prutege l'equipaggiu, ma dinù per impediscenu l'occurrence di incidente di collisione di u veìculu posteriore hà ghjucatu un certu rolu.

In u prucessu di guida di u veiculu, ci pò esse una fuga di cilindru o una splutazioni di tubi è altre ragioni, risultatu in accidenti di scorrimentu di a piattaforma di carica.Ci sò catene di sicurezza anti-skid chì impediscenu questu.


Tempu di post: Jul-21-2022