Insegni i quattru punti principali di sceglie un portellone di vittura

Uportellonehè largamente utilizatu in vari camioni per via di a so carica è scaricamentu còmuda è rapida.Pò esse usatu micca solu per carica è scaricamentu, ma ancu cum'è un tailgate per i camioni.Solu u controller pò abbassà u tailgate, è hè più duru chè a porta posteriore di una vittura, cusì hà ancu a funzione di prutezzione di sicurità.Parechji clienti ùn sanu micca cumu sceglie u tailgate di vittura ghjustu.Oghje vi parleraghju di cumu sceglie u portone di a vittura ghjustu.
1. Determina u tipu di tailgate secondu u scopu specificu di u veiculu è u tipu di carica da esse trasportata;
2. A capacità d'elevazione è a dimensione di l'elevatore di cuda sò determinate da u pesu è u voluminu di una sola carica di carica è scaricamentu è a dimensione trasversale di u carru;
3. Sicondu i paràmetri tecnichi principali di u veiculu (a durata di a sospensjoni posteriore, a larghezza di u fasciu principalu, l'altezza di a vittura da a terra, i requisiti per l'angolo di partenza, etc.), determinate specificamente u mudellu. di u tailgate è se installà paraurti è altri accessori;
4. Cunsiderate u fattore di prezzu è sceglite i prudutti cù un altu rendiment di costu.
Inoltre, quandu si compra un tailgate di vittura, prima deve esse cunsideratu u vostrubisogni propiu, cum'è u pesu di e merchenzie abituale di carica è scaricamentu, u tippu di merchenzie, a dimensione di u camion, etc., per sceglie quale tailgate hè adattatu (tailgate d'acciaio, tailgate in lega d'aluminiu, tailgate plegable, built-in tailgate, verticale). portellone, ecc.).
I diversi vantaghji è i metudi d'utilizazione di i tailgates sò ancu un pocu diffirenti.I clienti è l'amichi anu da cunsiderà stu requisitu quandu compranu.


Tempu di posta: 22-Nov-2022