Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile

A piastra di coda di vittura hè ancu chjamata piastra di coda di elevazione di vittura, piastra di coda di carica è scaricamentu di vittura, piastra di coda di elevazione, piastra di coda di vittura idraulica, hè stallata in u camion è una varietà di veiculi in a parte posteriore di una carica di elevazione idraulica alimentata da batterie è l'equipaggiu di scaricamentu.A piastra di coda di l'automobile hè largamente usata in l'industria aerospaziale, militare, focu, postale, finanziaria, petrochimica, cummerciale, alimentaria, medicina, prutezzione ambientale, logistica, manifattura è altre industrie.Pò migliurà assai l'efficienza di u trasportu è di carica è scaricamentu è risparmià i costi.Hè unu di l'equipaggiu essenziale per u trasportu logisticu mudernu.

Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile

A piastra di coda hà e caratteristiche di veloce, sicura è efficiente, pò migliurà assai l'efficienza di u trasportu di carica è scaricamentu, hè unu di l'equipaggiu essenziale di u trasportu logisticu mudernu.Ampiamente utilizatu in logistica, postale, tabacco, petrochimica, cummerciale, finanziaria, manifattura è altre industrie.

Rapidu: basta à cuntrullà l'elevazione è a calata di a piastra di a coda cù u buttone di cuntrollu, pò facilmente rializà u trasferimentu di merchenzie trà a terra è u carru.

di Ann
Sicurezza: l'usu di a piastra di coda pò facilità a carica è scaricamentu di e merchenzie senza manodopera, migliurà a sicurità di l'operatori, riduce a rata di dannu di l'articuli in carica è scaricamentu, in particulare articuli inflammabili, splusivi, fragili, più adattati per a carica di u piattu di coda. è scaricamentu.

Efficiente: carica è scaricamentu cù piastra di cuda, senza altru equipaggiu, senza restrizioni di u situ è ​​di u persunale, una persona pò compie a carica è u scaricamentu.Pudete risparmià in modu efficace e risorse, migliurà l'efficienza di u travagliu, è pò dà un ghjocu cumpletu à l'efficienza ecunomica di u veiculu.

U piattu di coda di l'automobile hè divisu in:
struttura di piastra cantilever tail hè più cumplessa, grande carica, piastra Angle pò esse aghjustatu;Adatta per ogni tipu di camioni box, vitture aperti, postale, banca è altri veiculi di trasportu speciale;U so scopu di applicazione hè u più vastu.

A piastra di coda verticale hà una struttura simplice, una stallazione faciule è una piccula carica.Adatta à tutti i tipi di mudelli.Hè principarmenti utilizatu per i camioni di ristorazione è i camioni di cilindru di gasu in l'aeroportu.

A struttura di a piastra di coda Rocker hè simplice, pesu ligeru, carica chjuca, installazione faciule.Adatta per i camioni leggeri, utilizati principalmente per u trasportu di cilindri di gas, barile, cisterna.

Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile1
Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile2

Tempu di post: Jul-21-2022