Cumu cumprà rapidamente una piastra di coda di vittura adattata?

In un tali ambiente, a piastra di coda di l'automobile, cum'è strumentu di carica è scaricamentu di u veiculu installatu in a parte posteriore di a vittura, cù e so caratteristiche di migliurà assai l'efficienza di carica è scaricamentu, assicurendu a sicurezza operativa è riducendu i costi operativi, hè rapidamente cunnisciutu è utilizatu da u publicu, è hè diventatu un equipamentu necessariu in l'industria logistica.

Dapoi u so stabilimentu in u 1995, Kaizholi hè impegnatu à cultivà prufondamente è à empowering l'industria logistica, micca solu inizià a strada "auto-run" di integrazione di a produzzione, a ricerca è a cummercializazione, creendu un mudellu di sviluppu per l'industria di tailplate, ma ancu di prumove attivamente u prucessu di standardizazione è standardizazione di l'industria, participendu assai à a discussione è a formulazione di i normi di l'industria.Dopu sforzi cuntinui, u 1 di maghju di u 2019, u Ministeru di i Trasporti hà publicatu ufficialmente u standard Naziunale "Requisiti Tecnici per l'Installazione è l'Usu di Piastre di Gru di Coda di Veiculu", chì serà implementatu u 1 di dicembre di u 2019.

L'implementazione di i normi naziunali per prumove l'industria di u piattu di coda di l'automobile formalmente in una nova tappa di u sviluppu rapidu, da avà u piattu di coda hà una nova identità legale.Allora, cum'è l'utilizatori finali di a piastra di coda di a vittura, a maiò parte di l'amici di e carte duveranu sceglie rapidamente un vestitu di u so propiu piattu di coda di u veiculu?

In generale, in a selezzione di u piattu di coda di l'automobile, a cunsiderazione principale di quattru fatturi: u tipu di u piattu di a cuda, a qualità di u piattu di a cuda, u tonnage di u piattu di a cuda, di sicuru, u più impurtante hè a marca di u piattu di coda, quantu pussibule di sceglie l'industria di l'industria. grandi marche, a qualità di u produttu è u serviziu post-vendita hè garantitu.Pudete sceglie u tipu tailplate currispundenti secondu a vostra industria, mudellu è bisogni specifichi.In generale, u piattu di cuda pò esse divisu in trè categurie:

1. Tippu cantilever
A scelta mainstream di u mercatu di l'industria, assai amata da a maiò parte di l'utilizatori, dopu anni di teste di mercatu.
1. Vantaghji: Adatta per tutti i tipi di camioni box, camion pallet è altri veiculi di trasportu speciale.
2. In nome di l'industria di l'applicazioni: a distribuzione di supermercati, a cumpagnia di muvimenti, a logistica è u trasportu, a distribuzione di verdura, a distribuzione di vasi, i veiculi di riciclamentu di a basura, a manipulazione di l'equipaggiu, etc., ponu risponde à i bisogni di trasportu di diverse industrii.

Cumu cumprà rapidamente una piastra di coda di vittura adatta

2. Verticale
Distribuzione City di u sustegnu principali, 4,2 metri di appiicazioni veìculu sò di più, pò esse direttamente usatu comu la porta daretu, benefici ecunòmicu.
1. Vantaghji: U piattu di cuda pò rimpiazzà a porta di cuda di u carru, soprattuttu adattatu per furgoni 4.2m, vagoni è altri veiculi.
2. In nome di l'industria di l'applicazioni: camion di catering alimentari, distribuzione di supermercati, logistica urbana petite, trasportu di merchenzie secche, etc.

Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile2

3. Pieghendu
U megliu cumpagnu per u trasportu refrigeratu, design ingeniosu, faciule d'utilizà, adattatu per ogni tipu di veiculi refrigerati.
1. Vantaghji: U piattu di cuda hè cullatu sottu à u carru, chì ùn avarà micca alcuna influenza in l'apertura è a chjusa di u carru, inversione, etc., è ponu realizà a cunnessione senza saldatura trà u veiculu di trasportu è u magazzinu.
2. In nome di l'industria di l'applicazioni: trasportu logisticu di a catena fridda, autobus logisticu, etc.

Nantu à l'usu è a classificazione di a piastra di coda di l'automobile1

tunnellate di traversu
Tail plate tonnage si riferisce à a carica nominale di u piattu di tail, a maiuranza di l'amici di carta bisognu di capisce l'attributi è u pesu di i so propiu trasportu.In u prucessu propiu di l'acquistu di u piattu di coda, sceglite u tonu di u piattu di coda adattatu secondu u pesu massimu di merchenzie in una sola paleta.

Carica nominale Modellu applicatu
U 1T U mudellu 4. 2 m hè principalmente utilizatu
U 1.5T 4. 2m è sopra mudelli
U 2T 9. 6 m mudellu hè principalmente usatu

Marca Transom
Pruvate di sceglie grandi marche in l'industria, a qualità di u produttu è u serviziu dopu a vendita hè garantitu, soprattuttu per sustene u sistema di guaranzia di a rete di serviziu naziunale dopu a vendita, in modu di risolve veramente i prublemi scontri in u prucessu di usu dopu.Attraversu anni di cultivazioni prufonda è cultivazioni, Nengding hà stabilitu una reta di serviziu di u mercatu naziunale, cù altu standard è alta qualità cum'è u criteriu, per assicurà chì a prima volta per risolve i bisogni di l'utilizatori.


Tempu di post: Jul-21-2022